انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۵۰ استاد و بیش از دو هزار و ۴۰۰ دانشجو در اعتراضات دانشجویی در آمریکا حمله پهپادی حزب‌الله به سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) شمال فلسطین اشغالی در تاریکی فرو رفت قسام: به قطع کردن سر افسران جنایتکارتان ادامه می‌دهیم حملات جدید مقاومت به نظامیان صهیونیست در غزه + فیلم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صهیونیست‌های خشمگین خواستار انحلال کابینه نتانیاهو شدند + فیلم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «رامون» اسرائیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات گسترده در فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو هیلی زوج انتخاباتی احتمالی ترامپ حماس: مذاکرات به بن‌بست رسید
سرخط خبرها

نشست مشترک رئیسی و اعضای مجلس خبرگان| آیت‌الله جنتی: دشمن می‌خواهد تصویر ذهنی جوانان را از انقلاب مخدوش کند

  • کد خبر: ۱۴۱۲۹۵
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
نشست مشترک رئیسی و اعضای مجلس خبرگان| آیت‌الله جنتی: دشمن می‌خواهد تصویر ذهنی جوانان را از انقلاب مخدوش کند
دهمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه اول دی ماه برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آغاز این جلسه که در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۵ آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، در فاصله بین اجلاس‌های رسمی این مجلس برگزار می‌شود، آیت الله جنتی؛ رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آن حضرت را الگویی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی برشمرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه، ضمن اشاره به مظلومیت حضرت زهرا (س) دلیل ظلم صورت گرفته در حق آن حضرت را پایبندی به ولایت حضرت علی (ع) دانست.

آیتالله جنتی در ادامه، جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و گفت: جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند.

وی افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.

در ادامه این جلسه گزارش عملکرد و اقدامات هیئت اندیشه ورز و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری از ابتدای دوره پنجم قرائت و مورد بررسی و ارزیابی اعضاء قرار گرفت.

پس از قرائت گزارش عملکرد کمیسیون‌ها و هیئت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری، مسائل مربوط به خبرگان رهبری و نیز اهم مسائل جاری کشور  مطرح و هر یک از نمایندگان خبرگان رهبری به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان این نشست آیت‌الله رئیسی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس دولت سیزدهم درباره اقدامات و برنامه‌های آتی دولت گزارشی تفصیلی بیان کرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->